Kau Teman Ku

Tuesday, January 8, 2013

AnaK-anAk Buah aKu daH seMakin MembEsaR dan NAkaL

waRGhHhhhhh lamanya aku x update belog ni.. kali ini aku nk cite tentang si kembar Danish dan Darwisy la...lama dah aku x jumpa kembo..last jumpe masa depa umur 4 bulan skg ni dah 9bulan..mesti dah bijak dan cerdik kembar ni..dan makin ensem tuuuu...
Ni la si Danish.. tgk la gaya dia yang dah mula nak menyakat orang
ni pulak si Darwisy..dia bentuk fizikalnya kecik sikit dari along nya..
mereka ni dah pandai mengajuk orang cakap .. hari tu dia mengajuk opanhnya cakap..opahnya sakit lutut dan mengeluh "adoi"....tau..tau je dgr lak suara kecik comei je bunyi sebut "adoi" gak..kelakar aku rasakan..yang paling rasa hebar la kan..depa ni dah mula rasa cemburu dan iri hati sesama sendiri bila mama, opah or sesapa je la yang hanya layan salah sorang sahaja.. kang ada je yang sorg lagi punya akal..menangis la.. meragas la..

bila mereka dah mula start makan.macam2 la sume nak maasuk dalam mulut..susu pon dah minum banyak..susu badan dah benti da deme ni..
bila dapat maka..haaaa...comot habeh la...

tgk la video ni...si darwisy yang nakal. kononnya nak membantu mama dia la..nak tdo kan abang nya..memang ada je ide nakal darwisy...

ni lak video kembar danish dan darwisy.. melakukan pertandingan sapa dulu dapat selerakkan kain yang mama lipat.hahaha...pemenangnya...hahahaa aku pon xtau sama je rupenya..hahaha...

my big family.. love u all

No comments: