Kau Teman Ku

Friday, March 4, 2011

AkhiRnya AkU DapAT jugak....

Aku ni dulu x minat baca novel..bg aku baca novel ni adalah perkara paling bosan dan ngatok la.. kemana aku pergi rata2 aku tgk dak2 pmpn mesti dgn novel..ntah xtau la apa jalan cite novel tu..kira sampai satu tahap aku jd benci giler la bila aku tgk novel..dah la tebal, ntah merepek apa la penulis novel tu...
tetapi aku mula berubah hati...pada tahun kedua aku belajar diploma di KOLEJ YPC kt cheras, aku p la Carrefour,Jln Peel dgn osmate aku ni..jalan punya jalan dalam carrefour tu.. aku pun letih n bosan..aku pun mkn angin sesorg dalam tu tanpa hiraukan osmate aku..
aku tau yg carrefour tu ada kedai buku kt tingkat bawah..cadang nk beli majalah HARMONI..majalah peberet aku la.. tp ntah kenapa..tiba2 aku x jd nk amik majalah aku tu.. dari jauh aku dah tertarik dengan 1 buku ni..direct je aku jalan & terus capai buku tu tanpa aku tgk buku2 lain.. nk tau buku apa?? tu adalah novel..dan itulah jugak novel pertama yg aku baca dan aku beli..kerana tajuk dia aku aku terpikat n terus ami byr je..tp seb bek ht aku terpikat dgn isinya gak..tajuknya "BIARKAN AKU MENANGIS"....
mmg menangis la aku baca buku tu..sehari je aku boleh tamat kan bacaan aku..sampaii aku x kisah pun pasal makan..meaning to say... SEKARANG AKU DAH MULA JATUH CINTA PADA NOVEL LA..HAAHHAHA...sampai aku sanggup sign up utk novel online...smpai skg dah bk novel aku bc..ada yg aku beli dan ada yg aku pjm dari kawan...
the latest novel aku... "GELAK TERGOLEK"..ni pun hantu gak buku ni...baru aku baca bab 2 dah aku gelak sorg2 je..belum lagi hbs..tajuk dia pn dah buat aku gelak..actually, novel ni lama dah aku aim kt kedai2 buku dari aku last year diploma dulu.tp x kesampaian nk beli..ingat time keje nk la aku beli,tp x dpt gak..skg baru dapat..2 hari gak aku bc n habiskan novel ni.best gler la.. x rugi aku beli..

2 comments:

Unknown said...

best ek novel yg gelak tergolek tuh...heee..mau cari la

KaryaAlam said...

best gker arpah novel ni..x rugi aku beli..ko cari la novel ni..lama dah aku survey novel ni..skg ni br dapat aku beli...