Kau Teman Ku

Monday, June 27, 2011

Cuti Yg Panjang Bersama Abah...

Minggu pertama cuti aku busy dgn keje2 di rumah je lar..Then minggu kedua aku menjaga abah di Institut Jantung Negara (IJN) selama seminggu di sana..kat IJN pn aku dah haru biru gak..tak tau nk buat apa kan..hurmmm....
Ni gambar aku curik2 snap time abah tgh tdo semasa di IJN.. Dari 20/5-27/5/2011 abah di IJN..

Selepas abah menjalani rawatan di IJN, abah dibenarkan pulang pada hari jumaat 27/5/2011..tp kami tidak terus pulang ke Lumut,Perak.. menginap sehari di rumah maklong ku di Ampang..Takut2 klu abah sesak nafas semula ke..ternyata abah sesak nafas..tp aku takde la htr pi spital..mgkn perubahan selepas rawatan & minor operation kot..
Then hari sabtu lak kami bertolak terus ke Tg.Malim kerana menghadiri kenduri kawin adik abg ipar..Kemudian kami ke Ipoh pulak..menginap sebentar di rumah abg cz hari Isnin lak abah ada appoinment dgn doktor pakar kulit di Hospital Besar Ipoh..
Hari pun terus berlalu, abah kadang2 nampak cergas kadang2 lemah..Baru2 ni adik aku yg belajar di Ganu pulang bercuti,dia rajin bawa abah jalan dgn kereta sorongnya..Hehehee..



No comments: